Maak je stempel
De DEORE M6100 is een ander lid van de SHIMANO 12-weg componentenfamilie. Na het mountainbike-vlaggenschip XTR, dat maatstaven zette, en de marktintroductie van DEORE XT en SLX, rondt de DEORE de 12-speed line-up van SHIMANO af.
Qua prijs in het instapniveau en het lagere middenbereik, toont de DEORE nauwelijks compromissen als het gaat om prestaties, kwaliteit en betrouwbaarheid. Bijna alles dat de "grote broers en zussen" XTR, XT en SLX onderscheidt op het gebied van technologie, innovatie, prestaties en functiegamma is ook te vinden in de DEORE 12-weg componenten. Beginnend met de HYPERGLIDE + schakeltechnologie, die een echte kwantumsprong betekent bij het overschakelen naar het kleine tandwiel, door DYNAMIC CHAIN ENGAGEMENT + voor optimale kettingsteun op enkele kettingbladen met een lage wrijving, naar de nieuwe, stijve remhendelconstructie met extra ondersteuning op het stuur, dat nog steeds geschikt is voor meer consistente remprestaties met remklauwen met twee of vier zuigers, brengt de DEORE alles wat moderne mountainbike-groepen kenmerkt.
Sporen achterlaten en blijvende indrukken achterlaten, een stempel drukken, uw eigen individuele, individuele succeservaringen realiseren, of u nu als hobbyfietser in het weekend bent of als professional in de zwaarste races ter wereld:
Dat is de kern van "Make your Mark", het campagnemotto voor SHIMANO's 12-speed mountainbikesystemen. En de DEORE past naadloos in dit motto. Mountainbikes kunnen ook worden gerealiseerd met de DEORE M6100 voor de slankere portemonnee, waardoor nog meer rijders "hun" succeservaringen kunnen vieren en een voorbeeld kunnen stellen in het zadel.
Technologieën
I-Spec EV
I-SPEC EV creëert een strakke, actiegeoptimaliseerde cockpitlay-out die meer chauffeurs helpt zich te concentreren en flexibeler te zijn.
Dankzij het grotere instelbereik kunnen de I-SPEC EV-hendels in de optimale positie worden geplaatst voor een breed scala aan rijstijlen (ENDURO, XC enz.), Voorkeuren van de bestuurder en de anatomie van de bestuurder (hand- en armhouding).
Bij I-SPEC EV worden de remklemmen verder naar binnen geplaatst. Dit creëert een extra contactpunt tussen het stuur en de remhendel, wat de stijfheid van de hendel verhoogt. Deze extra ondersteuning verbetert de controle over de fiets en het remmen aanzienlijk. Er is ruimte tussen de klem en het steunpunt voor andere accessoires die op het stuur zijn gemonteerd.