SRAM-code R schijfrem
Elegant, gemakkelijk te gebruiken en toch extreem krachtig. Code R heeft een DirectLink ™ -hendel die perfect past bij de nieuwe extra grote remklauw met vier zuigers. De bewezen SRAM-ergonomie wordt aangevuld door de gereedschapsloze bereikafstelling, zodat elke bestuurder zijn perfecte pasvorm vindt en de eersteklas remprestaties, standvastigheid en modulatie volledig tot zijn recht komen.
technologieën:
DOT 5.1:
Hitte is de vijand van elk remsysteem. Beter warmtebeheer zal uw reis ook een stuk veiliger maken. Namelijk, SRAM heeft ontdekt dat DOT 5.1 drie keer langer duurt dan DOT 4 om het kookpunt te bereiken. Dit zorgt voor een soepel en nooit vertragend remvermogen in nog extremere omstandigheden.
Hitteschild:
Het hitteschild is een kleine U-vormige roestvrijstalen plaat, die lijkt op de hitteplaat van een auto, waardoor wordt voorkomen dat de hitte het systeem oververhit. Hier wordt echter de warmte van het remblokje naar de remklauw gestuwd. Dankzij deze kleine wijziging kan SRAM de temperatuur tot 20 ° verlagen.
Compatibel met MatchMaker en MMX:
Met Matchmaker bespaart u gewicht en ruimte op uw stuur. Matchmaker bevat Avid remhendels, SRAM®-triggerschakelaars en verschillende RockShox-knoppen in een lichtgewicht en nette klem waardoor een droom werkelijkheid wordt voor iedereen op het circuit om wereldwijd ruimte te besparen. Het systeem is verkrijgbaar in twee versies: Matchmaker X is geschikt voor RockShox® XLoc en is compatibel met XX- en X0-remmen. De traditionele koppelaar is ook beschikbaar en werkt met elke gesplitste stuurklem en elk RockShox® PushLoc-systeem.
Piggyback-reservoir:
Het remvloeistofreservoir op SRAM's huidige hefboomontwerp is ontworpen voor optimale prestaties en eenvoudige bediening. Het PiggyBack-reservoir biedt een eenvoudige en veilige remvloeistofcontroleoplossing, evenals een tweezijdige hendelbevestiging, zodat u hendels op het stuur kunt verwisselen en eenvoudig kunt remmen zoals een motorfiets.
Uitbreidbare blaas:
Het nieuwe remhendelontwerp van SRAM bevat een nieuw bubbeldesign waarmee luchtbelletjes kunnen worden geregeld en verminderd. De blaas is speciaal gevormd om lucht uit de hendel te pompen en de vloeistof naar waar het nodig is te transporteren. Het resultaat is een verbeterde tegendrukontlasting voor betrouwbare en consistente remprestaties.
Bereik aanpassen:
De pasvorm en ergonomie van de remhendel is een zeer persoonlijke aangelegenheid. Elke bestuurder heeft individuele positievoorkeuren, evenals een unieke handgrootte en vingergrootte. Met de bereikinstelling kan de hendel eenvoudig worden afgesteld voor maximale controle met slechts één vinger.