Logo
Levering aan: NL

Inloggen
Status bestelling
Specialized Sale 🚲 up to 30% off >

DT Swiss ARC 1100 Dicut 50 Disc 28 voorwiel 12x100mm

incl. 21% BTW Geen verzendkosten naar NLplus verzendkosten.

Omvangrijk artikel
Quantity
TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE
Alleen online en Click & Collect
Momenteel verkrijgbaar via de winkel
Art.
Fabrikant artnr.
Varianten
Toon artikelnummer fabrikant
DT Swiss ARC 1100 Dicut 50 Disc 28 voorwiel 12x100mm 41569730 763,11€
Artikelnummer fabrikant WARC110AIDXCA12571
Kies een variant a.t.b.

Zeker snel: de DT Swiss ARC 1100 Dicut Disc Aero + racefietswielen

Als je de kans krijgt om het allemaal opnieuw te doen, waarom zou je het dan nu doen? Met de nieuwe dominantie van schijfremtechnologie en bredere tubeless banden op racefietsen, is het uitgangspunt voor het ontwerp van racefietsen en wielen aanzienlijk veranderd. Bevrijd van de installatiebeperkingen van velgremmen, heeft DT Swiss een wiel met al zijn componenten opnieuw ontworpen, gebouwd en geïmplementeerd, zodat het precies is geoptimaliseerd voor één ding: gecontroleerde snelheid.

Snelheid creëert adrenaline waar we allemaal van houden en waar we naar streven. Het is de gewenste eigenschap die centraal staat bij aero-wielrennen. Maar wat heb je aan snelheid zonder gecontroleerde bediening?

Controle is een vaak onderschatte kwaliteit en een voorwaarde voor snel wielrennen. Bij de ontwikkeling van de ERC-waaier is in het AERO+ concept al rekening gehouden met het gecontroleerde rijgedrag. In control zijn betekent dat er een herkenbaar en voorspelbaar verband is tussen het eigen gedrag en de gevolgen van dat gedrag.

De nieuwe ARC-wielen volgen de consequente verdere ontwikkeling van het oorspronkelijke idee van DT Swiss van het AERO + -concept.

HERBOREN SNELLER - de nieuwe ARC-wielen zijn het resultaat van een uitgebreid productontwikkelingsproces dat de prestaties van aerodynamische wielen optimaliseert en aero-, tijdrit- en triatlonwielen nog sneller maakt.

DE EERSTE GENERATIE ARC WHEELS IS SNEL GEBOREN!

Het AERO+ concept vormt de balans tussen de soms tegenstrijdige eisen aan snelheid en wegligging. AERO+ is de symbiose van luchtweerstand, handling en efficiëntie.

Hierbij wordt rekening gehouden met de wetenschappelijke parameters:

Translatie- en rotatieweerstand

Rolweerstand

stuurkoppel

Het doel van het optimaliseren van bovenstaande parameters resulteert in de eenvoudige hogere snelheid van de fietser.

Hoogtepunten

  • Velgvorm geoptimaliseerd volgens Swiss Side
  • Verminderde luchtweerstand (translationele weerstand)
  • Verbeterde prestaties bij zij- en tegenwind (sleepprestaties)
  • Verminderde rotatieweerstand dankzij DT Aerolite II- en DT Aero Comp II-spaken
  • Verminderd stuurkoppel bij zijwind
  • Verbeterde rolweerstand door grotere mondbreedte (binnenbreedte)
  • Tubeless ready
  • Grotere binnenbreedte van 20 mm voor het gebruik van bredere banden
  • Aanbevolen bandbreedte: 25 mm (voor) / 28 mm (achter)

specificatie

specificatie WARC110NIDJCA12572
Toepassingsgebied Weg
Type Achterwiel
Geschikt voor clincher
Tubeless ready Ja
waaier maat: 28"
As / inbouwmaat 12 x 142 mm
Remtype: Schijfrem
Remschijfbevestiging Centerlock
Materiaal velg Koolstof
Velgtype / velgprofiel Hooked / Crotchet tubeless TC
velg hoogte 50 mm
Breedte binnenrand 20 mm
Breedte buitenrand 27 mm
Spaaktype: DT Aerolite II T-kop / DT Aerocomp II T-kop
Vetersluiting Twee-kruis (1: 1)
Spaaknippels DT Prolock verborgen aluminium
Compatibel met steekas / quick release steekas
middelpunt DT 180
Naaftype:Ratel EXP 36
vrijloop Shimano / SRAM
Maximaal systeemgewicht 110 kg
Gewicht 798 gram

leveringsomvang

  • 1 x DT Swiss ARC 1100 Dicut 50 28 "schijf achterwiel (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x aluminium tubeless ventiel 49 - 65 mm
  • 1 x ventielbescherming
  • 1 x SRAM XDR freehub bodykit
  • 1 x 5 mm eindkapset
  • 1 x tubeless velglint 23 mm
  • 1 x wieltas

Testoordeel

Testresultaat: cijfer 1.9 in de tour 10/2020 (p. 64)

Absoluut snel

Als je de kans krijgt om het allemaal opnieuw te doen, waarom zou je het dan nu doen? Met de nieuwe dominantie van schijfremtechnologie en bredere tubeless banden op racefietsen, is het uitgangspunt voor de constructie van racefietsen en wielen aanzienlijk veranderd. Bevrijd van de installatiebeperkingen van velgremmen, heeft DT Swiss een wiel met al zijn componenten opnieuw ontworpen, opnieuw ontworpen en geïmplementeerd, zodat het is geoptimaliseerd voor één ding: gecontroleerde snelheid.

Snelheid creëert adrenaline waar we allemaal van houden en waar we naar streven. Het is het gewenste attribuut dat de focus is van aero-wegwielrennen. Maar wat heb je aan snelheid zonder gecontroleerde bediening?

Controle is een vaak onderschatte kwaliteit en de voorwaarde voor snel wielrennen. Bij de ontwikkeling van de ERC-waaier werd in het AERO+-concept al rekening gehouden met gecontroleerd rijgedrag. In control zijn betekent dat er een aanwijsbaar en voorspelbaar verband is tussen het eigen gedrag en de gevolgen van dat gedrag.

De nieuwe ARC-wielen volgen de consequente verdere ontwikkeling van het oorspronkelijke idee van DT Swiss van het AERO+-concept.

HERBOREN SNELLER - de nieuwe ARC-wielen zijn het resultaat van een uitgebreid productontwikkelingsproces dat de prestaties van aerodynamische wielen optimaliseert en aero-, tijdrit- en triatlonwielen nog sneller maakt.

DE EERSTE GENERATIE ARC WHEELS IS SNEL GEBOREN!

Het AERO+ concept vindt de balans tussen de soms tegenstrijdige eisen aan snelheid en wegligging. AERO+ is de symbiose van luchtweerstand, handling en efficiëntie.

Er wordt rekening gehouden met de wetenschappelijke parameters:

Translatie- en rotatieweerstand

rolweerstand

stuurkoppel

Het doel van het optimaliseren van bovenstaande parameters resulteert in de simpelweg hogere snelheid van de fietser.

hoogtepunten

  • Velgvorm geoptimaliseerd volgens Swiss Side
  • Verminderde weerstand (translationele weerstand)
  • Verbeterde prestaties bij zij- en tegenwind (sleepprestaties)
  • Verminderde rotatieweerstand (rotatieweerstand) dankzij DT Aerolite II- en DT Aero Comp II-spaken
  • Verminderd stuurkoppel (stuurmoment) bij zijwind
  • Verbeterde rolweerstand door grotere binnenbreedte (binnenbreedte)
  • Tubeless ready
  • Grotere interne breedte van 20 mm voor gebruik van bredere banden
  • Aanbevolen bandbreedte: 25 mm (voor) / 28 mm (achter)

specificatie

specificatie WARC110AIDXCA12571
toepassingsgebied Weg
Type voorwiel
Geschikt voor clinchers
Tubeless ready Ja
wielgrootte 28"
as / inbouwmaat 12x100mm
remtype: schijfrem
Remschijf opnemen centrale vergrendeling
Materiaal velg koolstof
Velgtype / velgprofiel Hooked / Crotchet tubeless TC
velg hoogte 50 mm
velgbreedte binnen 20 mm
Velgbreedte buiten 27 mm
spaaktype DT Aerolite II T-kop
vetersluiting Twee-kruis (1:1)
spaaknippels DT Prolock verborgen aluminium
Compatibel met steekas / quick release steekas
middelpunt DT 180
Maximaal systeemgewicht 110kg
Gewicht 674g

leveringsomvang

  • 1 x DT Swiss ARC 1100 Dicut 50 28 "schijf voorwiel (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x aluminium tubeless ventiel 49 - 65 mm
  • 1 * Klepwacht:
  • 1 x tubeless velglint 23 mm
  • 1 x wieltas

test oordeel

Testresultaat: cijfer 1.9 in de tour van 10/2020 (p. 64)

Momenteel kunnen we dit Maattabel alleen in het Nederlands aanbieden

Über die Marke DT Swiss

Prijsalarm!
Fout gevonden?
Er bestaan de wettelijke garantierechten.
AJAX Loader Icon