Logo
Levering aan: NL

Inloggen
Status bestelling
Parts & accessories 😱 up to 75% OFF >

DT Swiss ARC 1400 Dicut 62 Disc 28 voorwiel 12x100mm

incl. 21% BTW Geen verzendkosten naar NLplus verzendkosten.

Omvangrijk artikel
Quantity
TOEVOEGEN AAN WINKELMANDJE
Alleen online en Click & Collect
Momenteel verkrijgbaar via de winkel
Art.
Fabrikant artnr.
Varianten
Toon artikelnummer fabrikant
DT Swiss ARC 1400 Dicut 62 Disc 28 voorwiel 12x100mm 41569740 639,57€
Artikelnummer fabrikant WARC140AIDXCA12588
Kies een variant a.t.b.

Zeker snel: de DT Swiss ARC 1400 Dicut Disc Aero + racefietswielen

Als je de kans krijgt om het allemaal opnieuw te doen, waarom zou je het dan nu doen? Met de nieuwe dominantie van schijfremtechnologie en bredere tubeless banden op racefietsen, is het uitgangspunt voor het ontwerp van racefietsen en wielen aanzienlijk veranderd. Bevrijd van de installatiebeperkingen van velgremmen, heeft DT Swiss een wiel met al zijn componenten opnieuw ontworpen, gebouwd en geïmplementeerd, zodat het precies is geoptimaliseerd voor één ding: gecontroleerde snelheid.

Snelheid creëert adrenaline waar we allemaal van houden en waar we naar streven. Het is de gewenste eigenschap die centraal staat bij aero-wielrennen. Maar wat heb je aan snelheid zonder gecontroleerde bediening?

Controle is een vaak onderschatte kwaliteit en een voorwaarde voor snel wielrennen. Bij de ontwikkeling van de ERC-waaier is in het AERO+ concept al rekening gehouden met het gecontroleerde rijgedrag. In control zijn betekent dat er een herkenbaar en voorspelbaar verband is tussen het eigen gedrag en de gevolgen van dat gedrag.

De nieuwe ARC-wielen volgen de consequente verdere ontwikkeling van het oorspronkelijke idee van DT Swiss van het AERO + -concept.

HERBOREN SNELLER - de nieuwe ARC-wielen zijn het resultaat van een uitgebreid productontwikkelingsproces dat de prestaties van aerodynamische wielen optimaliseert en aero-, tijdrit- en triatlonwielen nog sneller maakt.

DE EERSTE GENERATIE ARC WHEELS IS SNEL GEBOREN!

Het AERO+ concept vormt de balans tussen de soms tegenstrijdige eisen aan snelheid en wegligging. AERO+ is de symbiose van luchtweerstand, handling en efficiëntie.

Hierbij wordt rekening gehouden met de wetenschappelijke parameters:

Translatie- en rotatieweerstand

Rolweerstand

stuurkoppel

Het doel van het optimaliseren van bovenstaande parameters resulteert in de eenvoudige hogere snelheid van de fietser.

Hoogtepunten

  • Velgvorm geoptimaliseerd volgens Swiss Side
  • Verminderde luchtweerstand (translationele weerstand)
  • Verbeterde prestaties bij zij- en tegenwind (sleepprestaties)
  • Verminderde rotatieweerstand
  • Verminderd stuurkoppel bij zijwind
  • Verbeterde rolweerstand door grotere mondbreedte (binnenbreedte)
  • Tubeless ready
  • Grotere binnenbreedte van 20 mm voor het gebruik van bredere banden
  • Aanbevolen bandbreedte: 25 mm (voor) / 28 mm (achter)
  • Minimale / maximale bandbreedte: 25 / 32 mm

specificatie

specificatie WARC140NIDICA12589
Toepassingsgebied Weg / triatlon
Type Achterwiel
Geschikt voor clincher
Tubeless ready Ja
waaier maat: 28"
Compatibiliteit met remmen Schijf
Remschijfbevestiging Centrale vergrendeling
Materiaal velg Koolstof
Velgprofiel Hooked / Crotchet tubeless TC
velg hoogte 62 mm
Breedte binnenrand 20 mm
Externe velgbreedte 27 mm
Aanbevolen bandbreedte 25-28 mm
Spaaktype: DT Aerocomp T-kop
Vetersluiting Twee-kruis (1: 1)
Spaaknippels Interne DT Pro Lock aluminium
As / inbouwmaat 12 x 142 mm
middelpunt DT 240 Dicut
Naaftype: 36T ratel EXP
magazijn RVS lagers
vrijloop Shimano / SRAM
Gewicht 936 gram
Maximaal Systeem gewicht 110 kg

leveringsomvang

  • 1 x DT Swiss ARC 1400 Dicut 62 28 "schijf achterwiel (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x aluminium tubeless ventiel
  • 1 x ventielbescherming
  • 1 x SRAM XDR freehub bodykit
  • 1 x 5 mm eindkapset
  • 1 x tubeless velglint 23 mm
  • 1 x wieltas

Veilig snel: de DT Swiss ARC 1400 Dicut Disc Aero+ racefietswielen

Als je de kans krijgt om het allemaal opnieuw te doen, waarom zou je het dan nog een keer op dezelfde manier doen? Met de nieuwe dominantie van schijfremtechnologie en bredere tubeless banden op racefietsen, is het uitgangspunt voor de constructie van racefietsen en wielen aanzienlijk veranderd. Bevrijd van de installatiebeperkingen van velgremmen, heeft DT Swiss een wiel met al zijn componenten opnieuw ontworpen, ontwikkeld en geïmplementeerd, zodat het is geoptimaliseerd voor precies één ding: gecontroleerde snelheid.

Snelheid creëert adrenaline waar we allemaal van houden en waar we naar streven. Het is het gewenste attribuut dat de focus is van aero-wegwielrennen. Maar wat heb je aan snelheid zonder gecontroleerde bediening?

Controle is een vaak onderschatte kwaliteit en de voorwaarde voor snel wielrennen. Bij de ontwikkeling van de ERC-waaier werd in het AERO+-concept al rekening gehouden met gecontroleerd rijgedrag. In control zijn betekent dat er een aanwijsbaar en voorspelbaar verband is tussen het eigen gedrag en de gevolgen van dat gedrag.

De nieuwe ARC-wielen volgen de consequente verdere ontwikkeling van het oorspronkelijke idee van DT Swiss van het AERO+-concept.

HERBOREN SNELLER - de nieuwe ARC-wielen zijn het resultaat van een uitgebreid productontwikkelingsproces dat de prestaties van aerodynamische wielen optimaliseert en aero-, tijdrit- en triatlonwielen nog sneller maakt.

DE EERSTE GENERATIE ARC WHEELS IS SNEL GEBOREN!

Het AERO+ concept vindt de balans tussen de soms tegenstrijdige eisen aan snelheid en wegligging. AERO+ is de symbiose van luchtweerstand, handling en efficiëntie.

Er wordt rekening gehouden met de wetenschappelijke parameters:

Translatie- en rotatieweerstand

rolweerstand

stuurkoppel

Het doel van het optimaliseren van bovenstaande parameters resulteert in de simpelweg hogere snelheid van de fietser.

hoogtepunten

  • Velgvorm geoptimaliseerd volgens Swiss Side
  • Verminderde weerstand (translationele weerstand)
  • Verbeterde prestaties bij zij- en tegenwind (sleepprestaties)
  • Verminderde rotatieweerstand (rotatieweerstand)
  • Verminderd stuurkoppel (stuurmoment) bij zijwind
  • Verbeterde rolweerstand door grotere binnenbreedte (binnenbreedte)
  • Tubeless ready
  • Grotere interne breedte van 20 mm voor gebruik van bredere banden
  • Aanbevolen bandbreedte: 25 mm (voor) / 28 mm (achter)

specificatie

specificatie WARC140AIDXCA12593
toepassingsgebied weg / triatlon
Type voorwiel
Geschikt voor clinchers
Tubeless ready Ja
wielgrootte 28"
as / inbouwmaat 12x100mm
rem compatibiliteit: schijfrem
remschijfbevestiging centrale vergrendeling
Materiaal velg koolstof
Velgtype / velgprofiel Hooked / Crotchet tubeless TC
velg hoogte 62mm
velgbreedte binnen 20 mm
Velgbreedte buiten 27 mm
Aanbevolen bandbreedte 25-28 mm
spaaktype DT Aerocomp T-kop
vetersluiting Twee-kruis (1:1)
spaaknippels Intern DT Pro Lock Aluminium
Compatibel met steekas / quick release steekas
middelpunt DT 240
magazijn roestvrijstalen lagers
Maximaal systeemgewicht 110kg
Gewicht 817g

leveringsomvang

  • 1 x DT Swiss ARC 1400 Dicut 62 28 "schijf voorwiel Centerlock (zie objectbeschrijving voor meer informatie)
  • 1 x tubeless ventiel 49- 65 mm
  • 1 * Klepwacht:
  • 1 x tubeless velglint 23 mm
Momenteel kunnen we dit Maattabel alleen in het Nederlands aanbieden

Über die Marke DT Swiss

Prijsalarm!
Fout gevonden?
Er bestaan de wettelijke garantierechten.
AJAX Loader Icon